adolfssonerica

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Erica adolfsson - 5 november 2010 17:24

Hej på er! :) jag vaknade för två och en halv timma sen, och ja. ni såg rätt, klockan är halv 6, och jag gick upp klockan tre..

ahja, jag gick upp och åt frulle, sen hoppade jag in i duschen.
sen kom daniel hem med puppe, ( en hund ) han är så söt så det finns ju inte :D
Otto va sur på honom som vanligt och gick runt och morrade. hahah,
jag ska snart gå och fixa iordning mej och packa om väskan, jag sov ju faktiskt hemma inatt. men ikväll bär det av till Sandra igen , :) hennes dubbelsäng kommer idag så det ska bli bra. vi ska väll ut och träffa nån på kvällen och sen nörda data hela natten. vi har inget liv - nej (;
menmen.. jag ska snabbredigera lite bilder sen så får ni in dom också.
tog lite egopics med Sandra igår, yaoyao.
bildbomben med blondie som lovats blir inget av! (N) blev inte alls många bilder och nog ingen som vart bra! ;/ men vi hörs ikväll! puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!


kommentera gärna! :>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 den är tråkig
 den är bra
 den är sådär
 bästa bloggen jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards