adolfssonerica

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Erica adolfsson - 22 oktober 2010 23:15

Jag är med och tävlar om 3000 kronor att shoppa för!

http://vinn3000kr.feber.se/

MOTIVERING: jag behöver pengarna för en ny, och bättre dator!

har behövt en ny dator hur länge som helst men har aldrig pengar
till det eftersom det är så mycket annat som behövs!

Av Erica adolfsson - 22 oktober 2010 19:26

Hejsan! (: kom hem från aja för en halvtimma sen, hon hade chey-middag!

Ko och Sandra var också där, vi åt arabisk mat och det var jättegott. sen spelade
vi kort och lite spel. det var jätte trevligt ju (:
när jag kom hem tog jag på mej en massa kläder så gick jag ut och busade med
Otto, han var inte så sugen på snö men jag slängde på han ändå ;*
sen sprang vi fram och tillbaka över hela gatan så fort vi orkade, det såg han därimot tycka vara ganska roligt :DD

har just kommit in igen och virat in otto i en filt, och nu ligger vi framför braskaminen och myser! :) justja, jag har bild på mina linser nu! (:
alla glodde på mej i skolan och alla typ drog tag i mej och kollade på mej,
hah. störda ? Ja.
menmen, har inte mycket annat att skriva om såatt, här får ni bild på dom
och sen så får ni ha en bra fredagskväll :)

 

orkade inte redigera så tänkt inte på dom konstiga läpparna
och påsarna under ögonen, och inte alls på de vackra tapeterna
i bakgrunden (A) nu ska jag byta visningsbild till bloggen och vara
lite social på msn och familjen osv, ha en trevlig fredag! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!


kommentera gärna! :>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 den är tråkig
 den är bra
 den är sådär
 bästa bloggen jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards