adolfssonerica

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Erica adolfsson - 31 oktober 2010 16:12

Hejsan, :) jag har inte hunnit blogga på ett tag, har inte orkat så myket heller..
förlåt men det kommer bli bättre, :) inatt sov Sandra här, det var finfint.

nu har hon åkt och ridit, men hon lämnade sin data och lät mej låna den, som
tack ska hon få en länk, (hennes blogg HÄR) plus att jag ska ner och ta kort på henne när hon rider senare :) i övrigt har jag inte så mycket att säga, ni får några pics, har sminkat mej inför halloween litegrann, mina lösögonfransar går inte att få på, det va inget lim med i dom? :o iallafall så har jag sminkat mej lite snabbt ändå för jag ska snart ner till ica med pappa, lol. men ha det så bra, HAPPY HALLOWEEN.
- skriv gärna ditt roligaste halloween minne! ;)


/ bloggen dummar sej så om länken inte funkar,
http://ssandralarsson.blogg.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!


kommentera gärna! :>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 den är tråkig
 den är bra
 den är sådär
 bästa bloggen jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards