adolfssonerica

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Erica adolfsson - 24 oktober 2010 20:28

   +      

Av Erica adolfsson - 24 oktober 2010 18:36

hey, jag har verkligen jättetråkigt. jag har tappat bort mina nycklar. igen..
försökte hitta dom genom att städa hela mitt rum, asjobbigt !
så, jag har ett rent och fint rum nu , men jag har inga nycklar ._.
hm, just nu kollar jag på Top Model, det är säkert gammalt men jag
har inte sätt det ialf, det duger att titta på. Otto ligger och  sover
i andra soffan, han är det finaste som finns yaoo?
ahja, härrååååah?

so freakin inloved

Av Erica adolfsson - 24 oktober 2010 11:53

tjeeenare, kom hem från kyrkan för ca 45 minuter sen!
det var tråkigt men idag dog jag ialf inte haha, Sandra och
jag var trötta och satt och garvade åt allt. Sandra tvingade mej
att äta sånt dära äckligt bröd och doppa i vin, det smakade skit
och våra andedräktar var ..  
ahja, nu tror jag att jag ska sätta mej framför teven och min kära

braskamin som jag märkt att jag nämner i flera av mina inlägg? :o

den är härlig den, hehe ! (A)
bloggar senare, promise ;*
/ skulle ju bloggat mer igår men det blev changed plans,
jag mådde bättre och åkte in till stan med pappa istället,
sen åt vi sallad från Joans , smaskkk. hah

Puss på er så hörs vi ikväll.

 

Av Erica adolfsson - 24 oktober 2010 09:38

Godmorgon! har varit uppe och ätit frukost, gjort mej iordning och varit ute med Otto. Det regnar och det är iskallt ute ! Nu ska jag sticka ut i regnet igen, för
nu bär det iväg till kyrkan, yey! -.-
HAHA, <3 bloggar när jag kommer tillbaka :*


bild på Otto från i sommar :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation!


kommentera gärna! :>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 den är tråkig
 den är bra
 den är sådär
 bästa bloggen jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards